11. august 2010

Update..

Jeg er vel fremme i Spania. Og her er det varmt! Vi snakker ca 30 grader i skyggen, og det er varmt når man skal jobbe altså.. Jeg tror kroppen min egentlig forventer at jeg bare skal ha ferie her nede, men det skal jeg jo altså ikke.. Ganske så rart å tenke på fortsatt.

I dag har jeg fått leiligheten, og den er nice :) Hurra for det! Og jeg har kjørt bil alene for første gang i dag - spanjoler er crazy i trafikken! Men jeg blir nok vant til det også.

Jeg tror i hvert fall at dette er et sted jeg absolutt kan komme til å trives :)

3 kommentarer:

Mari sa...

So bra at du trivst! Ver forsiktig i trafikken, skummelt det der ne'i låndi...

Nina sa...

Godt å høre!:) Hva består en vanlig hverdag av? fortell, fortell, jeg vil vite alt:)

Tone Merete Ae Mee sa...

Åh, denne bloggen gleder jeg meg STORT til å følge med på!!!