5. august 2010

Adios Noruega!

Nå drar jeg..
Om mindre enn et døgn vender jeg nesen mot Spania.
Syns det er veldig rart at avreisedagen bare er noen timer unna - jeg syns jeg har hatt så utrolig god tid..
Nå er alt kaotisk, og jeg klarer ikke helt å få oversikt over alle tingene jeg må huske. Rommet mitt ser ut som noen har sluppet en bombe inn der, og jeg har enda til gode å legge et eneste klesplagg i kofferten. Heldigvis er det fortsatt noen timer igjen til jeg drar, så jeg kan fortsatt bruke litt tid på å manne meg opp til å pakke ferdig. Skal gjøre det snart..


2 kommentarer:

Ida sa...

God tur, Lene. Have the time of your life! Ta en tur innom Oslo på vei hjem igjen. Alt for lenge siden! Klem

Mari sa...

So vilt god tur! Kjem til å sakna deg i Bergen, vert ikkje det same utan deg, men reknar med du kjem til å sakna oss og, so då er det ok :p
Neidå, du skal sakna oss berre litt, og so skal du ha det so vilt moro! Og so skal eg komma på besøk og klaga på varmen...