3. november 2008

Endelig ferdig.

Ja, dette handler om fotball..
Etter fjorårets jubelsesong, har det vært en real nedtur å følge de rød- og hvitkledde i Idrettsveien i år. En 8. plass er ikke akkurat noe å skryte av..
Heldigvis ble det seier over Enga i går, og det gleder meg stort at Martin Andresen havnet under oss på tabellen! (Han har forøvrig meldt at han ikke skal ha så mye ansvar i klubben neste år.. Sjokk!!)

Nå er det i hvert fall over for denne gang, og jeg kjenner det er topp. Det blir selvfølgelig spennende å se hvem som blir ansatt som trener (jeg venter fortsatt på telefon fra Bruun Hansen), og jeg kommer sikkert til å få abstinenser etter en stund (for i år blir det jo virkelig lang pause). Men ikke enda..
Nå skal jeg bare nyte fotballfri..

1 kommentar:

Mari sa...

Uff, dette er ikkje bra. Eller kanskje det er det. Ikkje godt å sei.
Eg stemmer forresten på deg som trenar :-)