29. oktober 2008

Snø, for pokker??

Litt for tidlig, spør du meg. Jeg er særdeles lite fan hvis vi skal måtte begynne å skli rundt som noen andre idioter allerede nå.. Jeg satser på at det går fort over!

I går gjorde jeg noe som jeg aldri har gjort før. Jeg gikk på kafè alene.. Eller, helt alene var jeg riktignok ikke. Jeg hadde med meg Jo Nesbø og Flaggermusmannen. Uansett.. Nå har jeg prøvd det også, og jeg må innrømme at det faktisk var litt deilig (selv om jeg ante et snev av rastløshet der jeg satt..). Ti poeng til meg!

Ellers er jeg ferdig i praksis. Roper et HØYT hurra for det! Det har vært kjekt, men fryktelig slitsomt. Denne uken har jeg studieuke (eller fri om du vil), og jeg har herved koblet ut nynorskdelen av hjernen igjen.

I dag er det forresten akkurat 6 måneder til jeg setter meg på flyet til New York.



Oh, joy!!!

Ingen kommentarer: