29. september 2011

Bryllupshelg i Geiranger.

Andre helgen i september var det duket for bryllup for Mari og Christian, og ikke minst - roadtrip med familien.
7 stk Iversen avdeling Landås og Frekhaug, 2 biler og en drøss med mat - det kunne ikke bli annet enn suksess! Jeg tenkte at et aldri så lite stopp innom Moods of Norway-butikken i Stryn burde la seg gjøre, men lite visste jeg om at det skulle ta så innmari lang tid før vi kom så langt..



Pappa ga meg den fantastiske oppgaven: ta fine bilder ut bilvinduet. Kjempelett!
Vi skulle vært filmet der jeg satt med hodet ut vinduet, og pappa ropte bilde! bilde! bilde!



Selve bryllupet har jeg ingen bilder fra, for da lå kameraet igjen i bilen. Kjempeplan!
Men kirken var veldig fin..



Da søndagen kom valgte vi den minst svingete veien hjem, og tok båt fra Geiranger til Hellesylt før vi kjørte videre derfra. Meeeeget behagelig!

Det ble ingen Moods-stopp, men med et fint bryllup og masse fin natur var alle enige om at det hadde vært en fin tur ;)

Ingen kommentarer: