3. januar 2011

Nytt år, nye muligheter..

.. til å bli flinkere å oppdatere bloggen.

Og kanskje det hjelper at jeg nå har kjøpt meg digitalt speilreflekskamera?

Her er et lite glimt fra romjulen..



Lillebror og en lettere skeptisk Noah.



Viktig med levende lys :)



Tre generasjoner Iversen.



Mamma ser på fyrverkeriet..



..mens Noah og tante chiller.

Det var fint å få en tur hjem til kalde Norge, men jammen er det godt å være tilbake i sol og varme også.
I dag har Tonje og jeg vært på årets første utflukt. Bilder kommer i neste innlegg..

3 kommentarer:

Mari sa...

Hurra for nytt fotoapparat - stor stas!
Og det såg ut som du hadde ei god veke heime og, mykje fin familie ser :)

Marta og Nils Arne sa...

Hei Lene!
Godt nytt år til deg også:) Høres ut som du trives og har det deilig i sol og varme? Ønsker deg alt godt for det nye året. Håper det blir spennende:) Så skjønn liten nevø du har fått. Fine bilder av dere.

Wiebke sa...

når du har ny kamera syns eg vi fortjener en ukenlig oppdatering med bildet. Send oss litt sol til det kalde Bergen. Hvis det hadde vært penger på konto, hadde eg bestillt billett for en andre besøk for lenge siden. god klem