14. september 2010

mañana, mañana..

Jædda! Jeg er i Spania, ja. Og ting tar tid! Venter fortsatt på nett i leiligheten.. Men nå har jeg i hvert fall fått norske kanaler. Hurra for det!
I morgen braker det løs med første barnekor-øving, og på torsdag skal vi ha første møte med konfirmanter og potensielle TS'ere. Jeg gleder meg!

Jeg har det fortsatt veldig fint her nede, men kjenner at jeg savner folk hjemme. Det er rart at alle mine nære og kjære ikke bare er et steinkast unna. Men nå er det bare en måned til jeg får besøk. Det blir bra! :) Og jeg har det bra her nede. For all del!



(bare et lite bilde av hagen min.. )

4 kommentarer:

Tone Merete Ae Mee sa...

supernice!!! ikke misunnelig i det hele tatt;)

Trine sa...

Nais! Som sagt, been there, done that, den lille rare følelsen av at dette er mer permanent enn en ferie, selv en laaang ferie, kan være litt rar :D

Vi skal forresten til Costa del Sol om halvannen uke, til Marbella. Regner med det er laaaaaangt unna der du er? Har jo med å treffe deg i forbifarten sånn titt og ofte :D

Håper du koser deg masse masse masse. Her regner det i bøtter og spann og det som verre er.

Anette sa...

Lett at jeg gleder meg til å ta den hagen nærmere i beskuelse;) under 3 uker nå!

Lene sa...

Trine: Marbella er et godt stykke unna, ja. Men dere kan godt ta dere en kjøretur nordover ;)

Anette: gleder meg maks til å få besøk. Det blir så bra!! :)