7. januar 2009

Nytt år. Nye muligheter.

Nyttårsforsetter er vanligvis ikke noe jeg er veldig fan av. Men i år er året. Forsettet lyder som følger: I år er året jeg skal gjøre bra ting for meg selv.

Her kommer listen over bra ting (så langt):


- I går inngikk jeg avtale med Kristin og Irene om at resten av denne måneden skal være en detox-måned. Snop, chips, brus og alkohol er herved forbudt.
En dag ut i detox'en kjenner jeg allerede at fokuset på det jeg "går glipp av" er stort. Jeg kan i samme slengen orientere om mine medsammensvorne har det på samme måten. Dette skal visst være bra for meg (ja, jeg angrer allerede..)

- I dag meldte jeg med inn på SATS, og i morgen skal jeg ha min første veiledningstime. Så nå er planen å bli sprek. Bra for meg.

- I April skal jeg til New York. Veeeeldig bra for meg!

- Jeg skal også bli flinkere til å si nei til ting som jeg ikke har lyst til å være med på. Bra for meg!

4 kommentarer:

Mari sa...

DEt som er bra for deg er sjeldan moro. Slik er det berre. Men lukke til med forsetta! Eg driv ikkje med slikt, men imponert om andre gjer det (og gjennomfører)

Ida sa...

Flink du er, Lene. Mye bra her. Kjenner den New York-turen er noe som et spesielt bra å gjøre for seg selv, for jeg LIDER av å ikke skulle være med. Tenk på meg!
Jeg har vært snop-fri siden mandag. Det har vært hardt, men jeg har klart det. Har ikke gledet meg så mye til lørdagsgodt siden jeg var pitte-lita.

Holdt ut! Muss fra Ida

Tone Merete Ae Mee sa...

Det var sannelig på tide! Å gjøre det som er bra for DEG altså;) ang. detox-måneden kjenner jeg at jeg er glad jeg ikke har en slik avtale. SKÅL! ;)

Tone Merete Ae Mee sa...

I did it! Jeg blogger på www.tonemam.blogspot.com :)