8. juli 2008

Luksus på hytten.

Etter kampen, som er nevnt under, dro pappa, Morten og jeg på hytten (mamma var der allerede). Pappa og Morten dro til byen igjen etter en deilig grillings på søndag mens mamma og jeg ble værende.
Mandag tok vi bussen til Norheimsund for litt proviantering. Hvitvin, reker og enorme mengder frukt var bare noe av det vi kjøpte. Da vi kom opp igjen ble det lunsj på terrassen, før vi tok oss en liten tur opp til badevannet. Det var mildt sagt en vindfull opplevelse, og akkurat da vi hadde hoppet uti vannet, begynte det å regne. Men digg var det!!
Hvitvin og nesten to kilo reker til middag var også digg (og det smakte ekstra godt etter vi hadde vært på tur)!

I dag hadde vi frokost på terrassen, etterfulgt av litt soling, før jeg måtte dra hjem igjen. Skal på jobb i morgen. MÆDIOM! Akkurat nå kunne jeg ha tenkt meg å bo på hytten i hele sommer..

1 kommentar:

Mari sa...

Å, det høyrest fantastisk ut!