23. april 2008

Vårferie..




Ja, for det er det jeg har vært på. Det føles i hvert fall slik.
På fredag etter jobb dro jeg til Oslo. Jeg har jo, som noen kanskje vet, hatt planer om det leeeenge. Men det har liksom alltid kommet noe i veien. Men nå. Endelig.

Fredag kveld møtte Anette meg på Oslo S (veldig greit at jeg slapp å rote meg bort allerede første kvelden..), og så dro vi på Tullins (med koffert og allting) for å treffe Kjersti og Ida. Veldig, veldig kjekt!

Lørdag var det shopping og cafè på gang. Jeg skulle lunsje med Ae Mee, og Anette med moren sin. Finfint. Etter det ble det litt mer shopping før det var på tide å gjøre seg klar for kamp. Den velger jeg rett og slett å forbigå i stillhet (jeg blir flau bare av å tenke på den..). Etter kamp dro vi til Nina for å drikke vin og spise ost. Deilig, deilig!


Søndag skulle vi treffe Kjersti og rusle på operaen.



Og fy feite, for et bygg!



Etter operaen var det lunsj på Fru Hagen på Grünerløkka, og så var det slækking i Frognerparken. Litt gøy med statuer ble det også..





Mandag skulle Anette ha veiledning på skolen, så da måtte Ae Mee passe meg igjen. Etter at vi hadde spist is på cafè plukket vi Anette opp på Bislett, og så gikk vi til Ikki sin cafè. Veldig god kaffe, og veldig bra betjening!

Mandag kveld dro jeg tilbake til byen mellom de syv fjell, og tirsdag morgen plukket jeg opp oppgaven til hjemmeeksamen denne uken (ja, det er flere grunner til at denne posten ble lang..).

Jeg hadde i hvert fall en nyyydelig langhelg i Oslo. Strålende vær, og strålende mennesker!

3 kommentarer:

Anette sa...

Du slo meg på lengden gitt!;) Tusen takk for fin helg! hadde liksom litt vårferie jeg også. Finværet er her enda og det er deilig. Vi må kanskje gjøre dette til en tradisjon? Eller?;)

Lene sa...

Rart det der.. Kan vel gjerne ha noe å gjøre med det faktum at hjemmeeksamen er noe herk, og jeg bare har lyst til å gjøre alt annet enn å faktisk skrive?? ;)

Vi burde absolutt gjøre det til en tradisjon. Det hadde vært fint:) Jeg syns forresten du skal få med deg Kjersti og Ae Mee og komme vestover snart..

Nok en gang, takk for fin helg!:)

Anette sa...

Jeg skal gjøre så godt jeg kan for å få de to hønene med meg over ja:) Får ta høstferien i Bergen;)