7. oktober 2007

oppgaveskriving og sånn

Jeg skal liksom skrive oppgave nå, jeg. Levering imorgen.. Jædda!
Jeg klarer ikke konsentrere meg om didaktikk og vurdering nå. Gi meg heller i oppgave å skrive noe om fotball! Det er ca det enenste jeg klarer å konsentrere meg om for tiden..
Imorgen er det klart for kamp mot Lyn. Jeg vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg.. Et sted midt i mellom, tror jeg. TIL gjorde i hvert fall jobben sin idag (thank you very much!) - AaFK derimot.. not so much!

Bloggen er oppdatert - og klar for seriegull..

7 kommentarer:

Anonym sa...

not so much? no må du skjerpe dej svela! husk på ken so he vore i botnstrid og ken so he vore(e??NEI!!) i gullstrid. aafk gjorde en god innsats, låg no på 2-2 om ikkje ej huska feil. so ikkje meir drit takk. gullet kjøme heim uansett. og då må du feire for mej mæ, for ej e stuck me aafk-supportarane då.

Mari sa...

Feiring i kveld? Hurra!:-)

Anette sa...

Synes Aafk gjorde en strålende innsats jeg. Var bare at Stabæk gjorde det enda bedre! Hvis Brann taper de to neste nå, og Stabæk vinner så går gullet til Bærum. Men som blå realist jeg er så satser jeg på sølv:) Og det er godt nok med tanke på hvor få år Stabæk har vært i øverste liga i forhold til noen røde noen fra vest...

Anette sa...

Men for all del: gratulerer gratulerer!

Anonym sa...

nåmmen..ekje det so lett for alle å takle vestlandsgull? jeje..ingen sjans for blåtrøye no lenger. ej ser kun raudt!!

Anonym sa...

Konge, Aina!

Anette sa...

Handler ikke om å ikke takle det. Jeg synes det er helt ok. Stabæk har tulla litt mye i innspurten, og da går det slik. Men de kommer tilbake det er jeg helt sikker på! Blaatt hjerte for alltid-uansett!;)