5. mars 2007

eksamen..

Denne uken har jeg eksamen i musikk. Eksamen er delt i to deler, en gruppedel og en individuell del. Idag fikk vi gruppeoppgaven som vi skal jobbe med fram til torsdag. Da er det framføring. Og på fredag er det klart for den individuelle delen. Da skal jeg spille piano(!), og være forberedt på å få alle mulige rare spørsmål fra pensum..
Er jeg klar for dette? eehm.. Jeg har gått rundt en stund og sagt at jeg gledet meg til denne eksamenen, men jeg innser nå at det bare var tull. Gruppedelen tror jeg skal gå fint (bortsett fra at jeg skal spille bass på 'have you ever seen the rain'. Har jeg noengang spilt bass før? Nope!), men den individuelle delen derimot.. Er stygt redd for at det kan gå skikkelig skeis. Dere som kjenner meg, vet jo at jeg ikke akkurat er en kløpper på piano. Men som min gode venn Trine sier; vi tar det igjen på sjarmen:)

Vi ser..

2 kommentarer:

Nina sa...

Lykke til!! dette går fint skal du se...

Anonym sa...

lykke til! detta klarer du:)