26. februar 2007

Vinterferie..

.. hva er det for noe??
Skolefri = jobbing på polet -noe som forøvrig er greit nok, men ikke når man har feber, vondt i hodet, halsen og ørene, og en potte tett nese.
Kjedelig post, jeg vet det, men jeg HATER å være syk!! Jeg jobber så hardt jeg kan for å bli fort frisk igjen. Neste uke er det musikkeksamen (uten stemme kan det bli en spennende opplevelse..), og uken etter det bærer det ut i praksis igjen. Det gleder jeg meg til:)

Ønsker jeg meg å være frisk, og ha en uke fri med skigåing og det gode liv på hytten? Tipper det, ja..
Gleder meg allerede til påsken kjenner jeg..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Eg håpar du får ta knekken på basillen eller viruset eller kva det no er i ein fart!

Anette sa...

Bli bra igjen, du må du må bli bra igjen! du må du må bli bra igjen! du må du må bli bra igjen! BLI BRA IGJEN!

Frisk nå?;)

Lene sa...

nja.. ikke helt frisk, Anette.. Men det hjelper;)

Anonym sa...

Vær nå glad du i det hele tatt har vinterferie ;) Hehe. God bedring!

Sol sa...

Lene... Musikkeksamen uten stemme... der har du mitt problem og... og eg e ikkje sjuk eingong.. haha...

...og om du berre fortsett sånn som vi har begynt... så blir du sikkert frisk i ein fei... ;o)